Przejdź do treści |
Platforma Usług Elektronicznych - wersja graficzna | Baza wiedzy - wersja graficzna | Obsługa klientów - wersja graficzna
Zwiększ czcionkę | Zmniejsz czcionkę

Ubezpieczenia społeczne
Baza wiedzy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych


Menu główne:
Przejdź do: Strona główna | Aktualności | O ZUS | Ubezpieczenia | Świadczenia | Statystyka | Prawo | UE

Strona główna »  Informacje, komunikaty
Menu strony:
Przejdź do: Składki i świadczenia | Kalkulator odsetkowy dla płatników składek | Kalkulator odsetkowy-zwrot nienależnie pobranych świadczeń | Blog Rzecznika ZUS | Multimedia i czasopisma | Kalendarium ZUS | Bieżące wyjaśnienia komórek merytorycznych Zakładu | Prewencja i rehabilitacja | Obowiązujący wiek emerytalny

Date aktualizacji: 3.01.2017 r.
Redakcja: ZUS Oddział w Siedlcach

Polecane:
Składki i świadczenia | Formularze | Poradniki | Blog Rzecznika ZUS | Historia ZUS

Informacje, komunikaty

Nowa Sala Obsługi Klientów w Wyszkowie

Mieszkańcy Wyszkowa mają do swojej dyspozycji nową salę obsługi klienta ZUS. Z placówki położonej przy ul. Chopina 9 będzie mogło skorzystać 5 tys. klientów miesięcznie. Udogodnienia czekają na osoby niepełnosprawne.

Uroczyste otwarcie nowej sali obsługi klientów ZUS, w obecności lokalnych władz samorządowych odbyło się 3 stycznia. Remont, który przystosował lokal przy ul. Chopina 9 do potrzeb i standardów sal obsługi klientów ZUS, trwał niemal 3 miesiące.

- Cieszę się, że mieszkańcy Wyszkowa mają w Nowym Roku powody do zadowolenia. Tą nowo otwartą salą podnosimy lokalnej społeczności standard obsługi świadczony przez instytucje publiczne. To klient jest sensem istnienia instytucji takiej jak ZUS i komfort jego obsługi oraz sprawność w załatwianiu jego spraw musi leżeć w centrum naszej uwagi  - mówiła podczas uroczystego otwarcia Sali obsługi prof. Gertruda Uścińska, prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Inspektorat ZUS w Wyszkowie od wielu lat borykał się z problemami lokalowymi. Poprzednia sala obsługi klientów, która znajdowała się w holu "strefy wejściowej" inspektoratu, pozwalała na funkcjonowanie jedynie 6 stanowisk obsługi, co było zbyt małą liczbą w zestawieniu z ilością załatwianych w inspektoracie spraw.

- Nowy lokal umożliwił stworzenie 9 nowoczesnych stanowisk obsługi, które skrócą czas oczekiwania klientów. Otwarta dziś sala obsługi stwarza doskonałe warunki obsługi osób niepełnosprawnych. Dogodny dojazd, brak barier architektonicznych, wejście usytuowane na poziomie chodnika, do tego w bezpośredniej odległości znajdują się  miejsca parkingowe - mówi Beata Pawlińska-Wiak, dyrektor Oddziału ZUS w Płocku.

Klienci ZUS mogą korzystać z nowo otwartej placówki w poniedziałki w godz. 08.00-18.00 oraz od wtorku do piątku w godz. 08.00-15.00.

Piotr Olewiński
Regionalny Rzecznik Prasowy ZUS województwa mazowieckiego


Kontakt | Materiały do pobrania | Zamówienia publiczne | Konkursy ofert | Praca w ZUS | Szkolenia
Mapa serwisu | Oświadczenie o dostępności | Inne serwisy
Biuletyn Informacji Publicznej | Serwis WAP | Serwis RSS
1998 - 2013 r. Serwisem zarządza Departament Aplikacji Autorskich i Gabinet Prezesa

Copyright © ZUS