Przejdź do treści |
Platforma Usług Elektronicznych - wersja graficzna | Baza wiedzy - wersja graficzna | Obsługa klientów - wersja graficzna
Zwiększ czcionkę | Zmniejsz czcionkę

Ubezpieczenia społeczne
Baza wiedzy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych


Menu główne:
Przejdź do: Strona główna | Aktualności | O ZUS | Ubezpieczenia | Świadczenia | Statystyka | Prawo | UE

Strona główna »  Kontakt
Menu strony:
Przejdź do: Centrala Zakładu | Kontakt dla dziennikarzy | Oddziały, inspektoraty, biura terenowe

Date aktualizacji: 29.05.2013 r.
Redakcja: Rzecznik Prasowy ZUS

Polecane:
Składki i świadczenia | Formularze | Poradniki | Blog Rzecznika ZUS | Historia ZUS

Kontakt

Centrum Obsługi Telefonicznej
Centrum Obsługi Telefonicznej
22 560 16 00*

Konsultanci są dostępni:
w dni robocze pon. - pt.: godz. 7.00 - 18.00
Automatyczny System Informacyjny dostępny:
24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu

* koszt połączenia wg umowy klienta z operatorem telekomunikacyjnym

Skontaktuj się z ZUS przez Skype
Skype: zus_centrum_obslugi_tel
Skontaktuj się z ZUS za pomocą komunikatora Skype.
Połączenia wykonywane za pośrednictwem Skype są automatycznie przekierowywane do Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS.
W przypadku braku możliwości połączenia przez Skype prosimy o ponowną próbę połączenia po upływie kilku minut.
Skontaktuj się z ZUS za pośrednictwem formularza
Formularz kontaktowy zapytania ogólnego
Za pośrednictwem formularza należy kierować wszelkie pytania z zakresu działalności ZUS.
Formularz kontaktowy zapytania ogólnego (w przeciwieństwie do poczty elektroniczna e-mail) gwarantuje bezpieczeństwo przekazywanych informacji, dlatego można zawrzeć w nim informacje osobiste dotyczące zgłaszanej sprawy przez klienta Zakładu.
Zadaj pytanie pracownikowi ZUS
Czat z Konsultantem
Zadaj pytanie pracownikowi ZUS a na każde Twoje pytanie uzyskasz odpowiedź on-line.
Usługa dostępna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 18.00.
Skontaktuj się z ZUS za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail
Adres e-mail do zapytań ogólnych: cot@zus.pl
Za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail należy kierować wszelkie pytania ogólne z zakresu działalności ZUS.
Poczta elektroniczna e-mail nie gwarantuje bezpieczeństwa przekazywanych informacji, dlatego nie należy za jej pośrednictwem przekazywać informacji osobistych.
Centrum Obsługi Telefonicznej
22 560 16 00 *

Każdy klient Zakładu, dzwoniący pod numer  22 560 16 00, uzyskuje najpierw połączenie z platformą sprzętowo-programową zwaną IVR (z ang. Interactive Voice Response),  umożliwiającą automatyczną komunikację głosową. System IVR funkcjonuje w trybie całodobowym - 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku. Klient, który uzyskał połączenie z systemem IVR, po wysłuchaniu komunikatu powitalnego, ma możliwość wyboru działań, które chciałby wykonać. Po wybraniu opcji "1" - uzyskuje możliwość odsłuchania informacyjnych komunikatów głosowych z wybranego zakresu funkcjonowania ZUS, opcji "2" - dokonania uwierzytelnienia się, opcji "3" - uzyskania danych adresowych jednostek organizacyjnych ZUS. Natomiast wybór opcji "0", w godzinach funkcjonowania Centrum Obsługi Telefonicznej tj. we wszystkie dni robocze w godz. 7-18, pozwala dzwoniącemu na bezpośredni kontakt z konsultantem COT. W tym celu klient jest dodatkowo proszony o podanie tematyki rozmowy, a po jej wyborze jest dodatkowo informowany o fakcie nagrywania każdej rozmowy prowadzonej z konsultantem COT.

Dodatkowe informacje


Kontakt | Materiały do pobrania | Zamówienia publiczne | Konkursy ofert | Praca w ZUS | Szkolenia
Mapa serwisu | Oświadczenie o dostępności | Inne serwisy
Biuletyn Informacji Publicznej | Serwis WAP | Serwis RSS
1998 - 2013 r. Serwisem zarządza Departament Aplikacji Autorskich i Gabinet Prezesa

Copyright © ZUS