Umorzenie dla poszkodowanych w powodzi
Poniżej zamieszczone zostały aktualne formularze wniosków i oświadczeń, których można używać w korespondencji formalnej z ZUS po ich wydrukowaniu i wypełnieniu. Obszerniejsze z nich zawierając szczegółowe pouczenia co do sposobów ich wypełnienia. Formularze opublikowane są w formacie dokumentów PDF.
Wniosek RUP
Opis:
Wniosek o umorzenie należności z tytułu składek (dla płatnika poszkodowanego w wyniku powodzi).
Publikacja formularza: 3 stycznia 2025 r.
Instrukcja "Jak wypełnić wniosek RUP - wniosek o umorzenie należności z tytułu składek dla płatnika poszkodowanego w wyniku powodzi"
WAŻNE!
W celu prawidłowego wypełnienia wniosku, w pierwszej kolejności pobierz wniosek i zapisz go na dysku swojego komputera, następnie zamknij stronę www.zus.pl, otwórz zapisany na dysku wniosek i wypełnij go.
Przeglądarki internetowe (np. Chrome, Edge, Safari, Internet Explorer) nie zapewniają odpowiedniej walidacji i dostępności formularzy.
Formularz:
Pobierz plik"Wniosek RUP.pdf" 201 kB
Aby wypełnić i wydrukować formularz
na komputerze, skorzystaj z pliku
„Wypełnij i wydrukuj”.
Najpierw zapisz go na komputerze, a
potem wypełnij w programie Adobe
Reader (darmowy) lub Adobe Acrobat.
Przeglądarki internetowe (np. Chrome,
Edge, Safari, Internet Explorer) nie
zapewniają odpowiedniej walidacji i
dostępności formularzy.