Zmiany dotyczące obsługi klientów w II Oddziale ZUS w Łodzi przy ul. Kilińskiego 7/11
22 marca 2021
Od 22 marca br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa w sali obsługi klientów w sprawach emerytalno-rentowych i zasiłkowych w II Oddziale ZUS w Łodzi przy ul. Kilińskiego 7/11.
Wnioski oraz dokumenty można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.
Bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych i zasiłkowych oraz w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:
- Inspektorat ZUS w Sieradzu
- Inspektorat ZUS w Pabianicach
- Punkt Informacyjny w Łasku (poniedziałek - piątek: 8.00-15.00, 98-100 Łask ul. Kościuszki 14)
oraz
w Oddziale ZUS w Zduńskiej Woli przy ul. Kilińskiego 24 w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych.
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.
Jesteśmy dostępni również przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.