Stanowisko ds. organizacji i analiz
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Nowym Sączu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Organizacji i Analiz
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Nowym Sączu
-
Adres miejsca pracy
ul. Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz
-
Województwo
małopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. organizacji i analiz
-
Zadania
Zakres zadań:
- prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem i projektowaniem zmian struktur organizacyjnych w oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych oraz przygotowanie projektów regulaminów organizacyjnych oddziału
- opracowywanie informacji, analiz i innych pomocniczych zestawień dot. organizacji oddziału i podległych TJO na podstawie danych przekazywanych przez wewnętrzne komórki organizacyjne
- koordynowanie opracowania projektów pełnomocnictw i upoważnień wydawanych i udzielonych przez Prezesa i dyrektora oddziału na zasadach określonych w wewnętrznych aktach prawnych
- koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków w oddziale i podległych TJO, monitorowanie realizacji skarg i wniosków oraz prowadzenie sprawozdawczości z ich rozpatrywania
- opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych wydawanych przez dyrektora oddziału zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi aktami prawnym
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze: organizacja i zarządzanie, ubezpieczenia społeczne, obsługa prawna, ekonomia, administracja publiczna
- minimum 1 rok stażu pracy
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (organizacja i zarządzanie, administracja, ekonomia, prawo, statystyka)
- studia podyplomowe (organizacja i zarządzanie, ubezpieczenia społeczne)
- minimum 1 rok pracy związanej z organizacją i zarządzaniem, ubezpieczeniami społecznymi, lub pracy biurowej związanej z obsługą prawną
Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point)
w stopniu średniozaawansowanym - umiejętność formułowania i redagowania tekstów oraz tworzenia dłuższych pisemnych wypowiedzi
Jeśli jesteś osobą:
- nastawioną na współpracę
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
- zorientowaną na cel i jakość
- posiadającą umiejętność podejmowania decyzji
- nastawioną na innowacje
- nastawioną na rozwój
- komunikatywną
to zachęcamy do przesłania dokumentów przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ /na dole oferty/
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, doświadczenie zawodowe, staż pracy
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 pracownika
- proces rekrutacji składać się będzie z:
- testu wiedzy z zakresu obsługi pakietu MS Excel, redagowania tekstów i zadań logicznych
- rozmowy kwalifikacyjnej (dotyczy kandydatów, którzy uzyskają największą liczbę punktów z testu wiedzy) - dokumentacja niekompletna oraz dostarczona po terminie nie będzie rozpatrywana
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne (telefonicznie lub mailowo)
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
28-01-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy)
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
- przy głównym wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- istnieje możliwość wejścia do budynku z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami