Stanowisko ds. rozliczeń - Toruń
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Toruniu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Rozliczeń Kont Płatników Składek 1
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Toruniu ul. Mickiewicza 10/16
-
Adres miejsca pracy
ul. Mickiewicza 10/16, 87-100 Toruń
-
Województwo
kujawsko-pomorskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. rozliczeń - Toruń
-
Zadania
Pracownik na tym stanowisku zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, prawo, gospodarka),
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi.
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy z dnia 13 października 1998r. o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny, ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat,
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 pracownika,
- umowa na czas określony w celu zastępstwa,
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane,
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
04-03-2025
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę,
- zorientowaną na klienta,
- zorientowaną na cel i jakość,
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach.
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- rozwój zawodowy,
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek IV-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze i I piętrze,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia, drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.