Stanowisko ds. wypłat i statystyki (WER _Warszawa III)Z
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS III Oddział w Warszawie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Wypłaty Emerytur i Rent
-
Miejsce pracy
ZUS III Oddział w Warszawie
-
Adres miejsca pracy
ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. wypłat i statystyki (WER _Warszawa III)Z
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowanie dokumentacji wypłatowej i plików z danymi dotyczącymi wypłat świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych oraz innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji,
- rejestrowanie zwrotów i wpłat dotyczących świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych oraz innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji,
- sporządzanie meldunków i sprawozdań statystycznych oraz zestawień finansowych w zakresie realizowanych wypłat świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych oraz innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji,
- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych DRA w zakresie składki na ubezpieczenie zdrowotne od wypłaconych świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych oraz innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji,
- uczestniczenie w rocznym rozliczeniu podatku dochodowego od osób fizycznych od wypłacanych świadczeń emerytalno- rentowych z ubezpieczeń społecznych oraz innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji,
- wystawianie imiennych legitymacji emeryta-rencisty, potwierdzanie statusu emeryta-rencisty osobom uprawnionym do emerytur i rent z ubezpieczeń społecznych oraz do innych świadczeń wypłacanych przez Zakład w ramach zadań zleconych na mocy odrębnych przepisów.
- prowadzenie rejestru nadpłat, odpisań, odstąpień i ulg oraz rejestru niedopłat.
Termin składania dokumentów: 06.09.2024 r.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (;ekonomia, administracja publiczna, polityka społeczna, zarządzanie);
- minimum 1 rok pracy związanej ze świadczeniami emerytalno-rentowymi
Wymagania dodatkowe:
- mile widziana znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- mile widziana znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- mile widziana znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi pakietu MS OfficeWymagane dokumenty:
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat (;nr telefonu); oraz miejsce świadczenia pracy
- CV
- skan dokumentu potwierdzającego wykształcenie (;świadectwo szkolne, dyplom studiów wyższych);- skan świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu - test
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane- miejsce świadczenia pracy: Warszawa, ul. Czerniakowska 16
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
06-09-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na klienta
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjachto zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUDo aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych (;w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy); ,
- budynek 6-piętrowy z windą,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
Beata Kobryń, Warszawa
Aneta Makowska, Warszawa
Uzasadnienie wyników naboru:
W wyniku rekrutacji nie został wyłoniono kandydat do pracy. Rekrutacja zakończona niepowodzeniem.