Stanowisko ds. analiz, organizacji i nadzoru
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Administracyjny
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. analiz, organizacji i nadzoru
-
Zadania
- uczestniczy w opracowywaniu i monitorowaniu rozwiązań organizacyjnych zapewniających i usprawniających realizację zadań w Zakładzie w procesie administrowania obiektami
- opracowuje i wdraża zasady i procedury w zakresie procesów dotyczących administrowania obiektami opracowuje, monitoruje i nadzoruje rozliczanie planu finansowego jednostki
w zakresie kosztów administracyjnych - koordynowanie działań i zadań w zakresie organizacji ochrony osób i mienia
- koordynowanie działań i zadań w zakresie instalacji wodnych, kanalizacyjnych, elektrycznych, centralnego ogrzewania, dźwigów towarowych i osobowych
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok pracy w administracji
- minimum 2 lata stażu pracy
Mile widziane:
- wyższe (administracja, zarządzanie, ekonomia, polityka społeczna, prawo, zarządzanie nieruchomościami, teleinformatyka)
- 3 lata pracy w obszarze pełnienia administrowania obiektami, realizacji zakupów
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi programów MS Word, MS Excel
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ('Aplikuj')
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line) i /lub sprawdzenie praktycznych umiejętności kandydata niezbędnych na danym stanowisku pracy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- przesłanych dokumentów nie zwracamy
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
23-10-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- system premii i nagród
- bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury)
- możliwość rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów itp.
- szansę budowania własnych kompetencji i współpracy zespołowej
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.