Stanowisko ds. kontroli
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Kontroli Wewnętrznej
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. kontroli
-
Zadania
Zakres zadań:
- przeprowadzanie w Zakładzie kontroli instytucjonalnej oraz postępowań wyjaśniających
- weryfikacja prawidłowości dokumentacji sporządzanej w ramach realizowanych kontroli i postępowań wyjaśniających
- kierowanie zespołami kontrolującymi złożonymi z pracowników Departamentu lub innych komórek organizacyjnych Zakładu
- analiza i opracowywanie wyników przeprowadzonych kontroli oraz sporządzanie bieżących informacji w tym zakresie
- przygotowywanie propozycji tematów do rocznego planu kontroli Zakładu
- opracowywanie programów kontroli
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowego w obszarze IT lub minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w udzielaniu zamówień publicznych, pracy związanej ze stosowaniem przepisów prawa zamówień publicznych lub w kontroli postępowań o udzielenie zamówień publicznych lub minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i rachunkowości lub minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe obejmujące prowadzenie i zarządzanie kontrolami w obszarach wsparcia tj. m.in. zarządzania infrastrukturą i administracją, obsługi prawnej, zarządzania finansami w ciągu ostatnich 5 lat
- staż pracy ogółem minimum 5 lat
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, bezpieczeństwo informacji, bezpieczeństwo wewnętrzne, polityka społeczna, ubezpieczenia społeczne, rachunkowość, ekonomia, zarządzanie kadrami, prawo pracy, administracja, zamówienia publiczne, kontroling, finanse publiczne, audyt wewnętrzny, audyt śledczy, zarządzanie ryzykiem)
- studia podyplomowe (kontrola wewnętrzna, audyt, kontroling, audyt bezpieczeństwa, prawo pracy, prawo finansowe, inwestycje, kontrola finansowa, finanse publiczne, zamówienia publiczne, administracja)
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi programów MS Office
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- negocjowanie i wywieranie wpływu
- podejmowanie decyzji
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- rozwiązywanie problemów
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skan dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skan dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- skan świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy dwóch pracowników
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line) lub stacjonarnie
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- poszukujemy pracownika na stanowisko: od specjalisty do głównego specjalisty, który będzie realizował zadania w ramach funkcji ds. kontroli
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
31-12-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność wykonywania pracy poza biurem
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami