Stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Warszawie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wieloosobowe Stanowisko Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Ochrony Przeciwpożarowej
-
Miejsce pracy
ZUS II Oddział w Warszawie
-
Adres miejsca pracy
ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy
-
Zadania
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. bezpieczeństwa i higieny pracy należy m.in.:
- kontrolowanie przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach i nieprawidłowościach w tym zakresie,
- uczestniczenie w opracowywaniu oraz bieżąca aktualizacja planów modernizacji i rozwoju Zakładu w zakresie BHP,
- opiniowanie instrukcji dot. BHP na poszczególnych stanowiskach pracy oraz doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach,
- współpraca w zakresie zapewnienia opieki medycznej nad pracownikami w zakresie okresowych badań lekarskich pracowników,
- sporządzanie i przechowywanie dokumentacji wypadków przy pracy i w drodze do/z pracy (w tym ustalanie okoliczności i przyczyn ww. wypadków),
- inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków pracy w zakresie BHP w Zakładzie w tym rozwijanie na terenie Zakładu różnych form rozpowszechniania wiedzy na temat BHP i zagrożeń dotyczących stanowisk pracy,
- sporządzanie analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych dotyczących BHP,
- nadzorowanie realizacji obowiązku Zakładu w zakresie szkolenia pracowników z dziedziny BHP.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie (zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. Nr 109, poz. 704, z 2004 r. Nr 246, poz. 2468 oraz z 2005 r. Nr 117 poz. 986)
Mile widziane:- wykształcenie wyższe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
- studia podyplomowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy lub zarządzania BHP- 3 lata pracy w służbie BHP
Dodatkowe:
- znajomość przepisów Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy
- znajomość przepisów Kodeksu Pracy
- znajomość przepisów w zakresie BHP.
Jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na cel i jakość,
- komunikatywną,
- współpracującą,
- elastyczną,
- nastawioną na rozwój
oraz potrafisz:
- obsługiwać pakiet MS Office,
- negocjować i wywierać wpływ,
- podejmować decyzje,
- rozwiązywać problemy,
- być innowacyjnym
TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- dokumenty potwierdzające wykształcenieDokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie.
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
22-10-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- ruchomy czas pracy.
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów
- sprawdzenie wiedzy z zakresu ZUS i jednostki oraz stanowiska pracy, przepisów/zagadnień o ubezpieczeniach społecznych
- rozmowę kwalifikacyjną.
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną,
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy,
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym,- oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru,
- do składnia ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek4 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29