Stanowisko ds. rozliczeń
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział we Wrocławiu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Rozliczeń Kont Płatników Składek 2
-
Miejsce pracy
ZUS I Inspektorat we Wrocławiu
-
Adres miejsca pracy
ul. Reymonta 4/6, 50-225 Wrocław
-
Województwo
dolnośląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. rozliczeń
-
Zadania
Cel istnienia funkcji:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnienia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (;ekonomia, gospodarka, administracja);
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiWymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny (;z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat);
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenieDodatkowe informacje:
- proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie znajomości w/w ustawy w formie testu;
- skontaktujemy się drogą mailową tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne;
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane;
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
17-10-2024
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- radzącą sobie w sytuacjach trudnychto zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUDo aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
- przy wejściu do budynku jest pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.Rekrutacja została przerwana ze względu na niecelowość obsadzenia stanowiska w drodze rekrutacji zewnętrznej.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29