Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Ełku
29 października 2020
Od 29 października br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w Inspektoracie ZUS w Ełku.
Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:
- Oddział ZUS w Olsztynie
- ZUS Inspektorat w Bartoszycach
- ZUS Inspektorat w Działdowie
- ZUS Inspektorat w Giżycku
- ZUS Inspektorat w Kętrzynie
- ZUS Inspektorat w Lidzbarku Warmińskim
- ZUS Inspektorat w Szczytnie
- Biuro Terenowe w Gołdapi
- Biuro Terenowe w Mrągowie
- Biuro Terenowe w Nidzicy
- Biuro Terenowe w Piszu
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu.
Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.