Zmiany dotyczące obsługi klientów w Oddziale ZUS w Zielonej Górze
7 kwietnia 2021
Od 8 kwietnia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w Oddziale w Zielonej Górze
Wnioski oraz dokumenty można składać bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS do specjalnej skrzynki na dokumenty.
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:
- Inspektorat ZUS w Krośnie Odrzańskim
- Inspektorat ZUS w Nowej Soli
- Inspektorat ZUS w Świebodzinie
- Inspektorat ZUS w Żarach
- Biuro Terenowe ZUS w Gubinie
- Biuro Terenowe ZUS we Wschowie
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.
Jesteśmy dostępni również przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.