Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Kielcach
Obsługa klientów
Klienci są obsługiwani w Kielcach w dwóch budynkach przy ul. Piotrkowskiej 27 i ul. Kolberga 2a.
Budynek przy ul. Piotrkowskiej 27
W budynku przy ul. Piotrkowskiej 27 znajdują się dwie sale obsługi klientów (Sala Nr 1 i Sala Nr 2). Obsługa klientów zgłaszających się w sprawach emerytalno-rentowych odbywa się Sali Nr 1, a płatników składek oraz ubezpieczonych odbywa się w sali obsługi klientów nr 2 przy ul. Piotrkowskiej 27. budynku przy ul. Piotrkowskiej 27 znajdują się dwie sale obsługi klientów (Sala Nr 1 i Sala Nr 2).
Miejsca parkingowe
Przed budynkiem nie ma miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością. Możesz skorzystać z miejsc postojowych ogólnodostępnych na parkingu wielopoziomowym, który znajduje się przy Pl. Konstytucji, 100 m od wejścia do budynku ZUS. Na parking możesz wjechać od ul. Piotrkowskiej.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do Sali nr 1 oraz Sali nr 2 z poziomu chodnika.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowe do budynku, do Sali Nr 1 i Nr 2 otwierają się automatycznie.
Wewnątrz budynku
Sale obsługi klientów znajdują się na parterze budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w holu, w pobliżu sali obsługi klientów nr 1.
Budynek przy ul. Kolberga 2a
W sali obsługi klientów przy ul. Kolberga 2a są obsługiwane wszystkie grupy klientów (płatnicy składek, osoby ubezpieczone, lekarze oraz osoby, które starają się o zasiłki lub je pobierają). Tu załatwisz także sprawy emerytalno-rentowe.
Miejsca parkingowe
Przed budynkiem przy ul. Kolberga 2a są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku
Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku windą, która znajduje się po lewej stronie schodów przy wejściu głównym do budynku. Wejście do windy jest zorganizowane z poziomu chodnika. Winda jest za przeszklonymi drzwiami, które nie otwierają się automatycznie. Natomiast drzwi do windy otwierają się automatycznie.
Drzwi wejściowe
Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny - do czasu wymiany drzwi wejściowych na automatycznie otwierane.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na wysokim parterze budynku, po prawej stronie od wejścia od ul. Kolberga.
Wewnątrz sali obsługi klientów nie ma barier budowalnych, jednak drzwi na drodze do sali nie otwierają się automatycznie. W ich otwarciu pomogą Ci pracownicy.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w holu, w pobliżu sali obsługi klientów.