Ścieżka nawigacji

Menu nawigacji

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Koszalinie

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Koszalinie

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Koszalinie w budynku przy ul. Fałata 30.

Miejsca parkingowe

Przed budynkiem są wyznaczone trzy miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Fałata. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

Przy drzwiach wejściowych do budynku są zainstalowane znaczniki systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. Dostępne są bezpłatne aplikacje, które można pobrać w internetowym sklepie z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play. 
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia do budynku. Drzwi do sali otwierają się automatycznie. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Białogardzie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Białogardzie w budynku przy ul. Wojska Polskiego 56.

     

    Miejsca parkingowe

    Na dziedzińcu wewnętrznym budynku przy ul. Wojska Polskiego są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Wojska Polskiego. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

    Przy drzwiach wejściowych do budynku są zainstalowane znaczniki systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. Dostępne są bezpłatne aplikacje, które można pobrać w internetowym sklepie z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play. 
    Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Poszczególne stanowiska obsługi klientów znajdują się w kabinach, które mają drzwi z klamkami. W otwarciu drzwi pomogą Ci pracownicy obsługi klientów lub pracownik ochrony.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się  po prawej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Drawsku Pomorskim

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Drawsku Pomorskim w budynku przy ul. Sikorskiego 30.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Sikorskiego nie ma wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością. Najbliższe miejsca parkingowe ogólnodostępne znajdują się przy ul. Gajowej, w odległości około 100 m od budynku ZUS.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Sikorskiego. Z lewej strony budynku znajduje się pochylnia.

    Przy drzwiach wejściowych do budynku są zainstalowane znaczniki systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. Dostępne są bezpłatne aplikacje, które można pobrać w internetowym sklepie z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play. 
    Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku przy ul. Sikorskiego nie otwierają się automatycznie. Na drzwiach wejściowych znajduje się dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Drzwi na drodze do sali mają uchwyt. W otwarciu drzwi pomogą Ci pracownicy inspektoratu oraz ochrony.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Kołobrzegu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Kołobrzegu w budynku przy ul. Łopuskiego 21.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Łopuskiego są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Łopuskiego 21. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

    Przy drzwiach wejściowych do budynku są zainstalowane znaczniki systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. Dostępne są bezpłatne aplikacje, które można pobrać w internetowym sklepie z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play. 
    Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. 

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku  otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w  po prawej stronie w korytarzu, za stanowiskami przeznaczonymi do obsługi świadczeniobiorców.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Szczecinku

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Szczecinku w budynku przy Pl. Wolności 18.

     

    Miejsca parkingowe

    W pobliżu budynku są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od Pl. Wolności 18. Przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia.

    Przy drzwiach wejściowych do budynku są zainstalowane znaczniki systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. Dostępne są bezpłatne aplikacje, które można pobrać w internetowym sklepie z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play. 
    Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na wprost wejścia do budynku.

     

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Świdwinie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Świdwinie w budynku przy ul. Wojska Polskiego 1.

     

    Miejsca parkingowe

    W pobliżu budynku od ul. Sportowej są wyznaczone dwa ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

    Miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością są także wyznaczone na Placu Konstytucji 3 Maja, w odległości około 100 m od budynku ZUS.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Wojska Polskiego 1. Z prawej strony budynku znajduje się pochylnia.

    Przy drzwiach wejściowych do budynku są zainstalowane znaczniki systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. Dostępne są bezpłatne aplikacje, które można pobrać w internetowym sklepie z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play. 
    Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Klienci są obsługiwani w oddzielnych pomieszczeniach, które znajdują się na parterze. Przy wejściu do każdego z pomieszczeń są przeszklone drzwi z klamkami lub uchwytami. W otwarciu drzwi pomogą Ci pracownicy obsługi klientów lub pracownik ochrony.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od pomieszczeń przeznaczonych do obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Wałczu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Wałczu w budynku przy ul. Dąbrowskiego 11.

     

    Miejsca parkingowe

    Na terenie Inspektoratu przy ul. Dąbrowskiego 11 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking możesz wjechać przez bramę od ul. Dąbrowskiego 11.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Dąbrowskiego 11. Skorzystaj z windy, która znajduje się z lewej strony od głównego wejścia do budynku. Przy wejściu głównym do budynku jest dzwonek z informacjami: „WINDA” oraz „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w uruchomieniu windy

    Przy drzwiach wejściowych do budynku są zainstalowane znaczniki systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Z systemu można skorzystać za pośrednictwem telefonu typu smartfon. Dostępne są bezpłatne aplikacje, które można pobrać w internetowym sklepie z aplikacjami - odpowiednio App Store lub Google Play. 
    Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia głównego do budynku. Wewnątrz sali nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W pobliżu sali obsługi klientów – po lewej stronie od wejścia do budynku - znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.