Ścieżka nawigacji

Menu nawigacji

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Nowym Sączu

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Nowym Sączu

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Nowym Sączu w budynku przy ul. Sienkiewicza 77.

Miejsca parkingowe

Przed drugim segmentem budynku przy ul. Sienkiewicza 67, po lewej stronie bramy wjazdowej, na parkingu są wyznaczone dwa miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking możesz wjechać od ul. Sienkiewicza 67.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Sienkiewicza 77 . Przy wejściu znajduje się pochylnia.  

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowe do budynku  otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Gorlicach

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Gorlicach w budynku przy ul. Jagiełły 14.

     

    Miejsca parkingowe

    Na ulicy przed wejściem do budynku przy ul. Jagiełły 14 jest wyznaczone jedno miejsc parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Drugie takie miejsce znajduje się na dziedzińcu wewnętrznym budynku przy ul. Jagiełły 14, przy wejściu do windy. Na dziedziniec możesz wjechać od ul. Jagiełły 14.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku windą. Wejście do windy znajduje się od ul. Jagiełły 14 (od strony dziedzińca wewnętrznego). Wejście do windy jest zorganizowane z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do windy nie otwierają się automatycznie. Po lewej stronie drzwi wejściowych znajduje się dzwonek z  informacją „Pomoc dla niepełnosprawnych”. Naciśnij na dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost windy. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Limanowej

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Limanowej w budynku przy ul. Józefa Marka 21.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Józefa Marka 21, obok wejścia do budynku jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking możesz wjechać od ul. Józefa Marka 21.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku windą.  Winda znajduje się z prawej strony budynku przy ul. Józefa Marka 21.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do windy otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost windy. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajduje się po prawej stronie od windy, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Nowym Targu

    Obsługa klientów

    31 stycznia 2022 r. rozpoczął się remont Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS w Nowym Targu przy ul. Królowej Jadwigi 10. Obsługa wszystkich klientów jest prowadzona w wyznaczonych pokojach budynku Inspektoratu.

     

    Miejsca parkingowe

    Na dziedzińcu przed budynkiem przy ul. Królowej Jadwigi 10, po lewej stronie, przy bramie wjazdowej, są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na dziedziniec możesz wjechać przez bramę od ul. Królowej Jadwigi 10.

     

    Wejście do budynku

    Wejście do budynku od ul. Królowej Jadwigi 10 zlokalizowane jest po prawej stronie. Przed wejściem znajdują się schody (3 stopnie). Brak pochylni. Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą prosić o pomoc opiekuna sali lub pracownika ochrony.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik ochrony.  

     

    Wewnątrz budynku

    Obsługa klientów odbywa się w pokojach znajdujących się na parterze budynku. Z poczekalni na stanowiska prowadzą schody (4 stopnie).

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toalety w trakcie remontu nie są przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.

     

    Za utrudnienia w trakcie remontu przepraszamy.

     

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Zakopanem

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  klientów w Zakopanem w budynku przy ul. Gimnazjalnej 8.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed  budynkiem przy ul. Gimnazjalnej 8, przy wejściu do sali obsługi klientów jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Gimnazjalnej 8. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek z informacją „Pomoc dla niepełnosprawnych”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.