Stanowisko ds. obsługi korespondencji - wynik rekrutacji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Warszawie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS II Oddział w Warszawie
-
Adres miejsca pracy
ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. obsługi korespondencji - wynik rekrutacji
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługiwanie korespondencji zgodnie z obowiązującymi w tym obszarze przepisami, w szczególności normatywami kancelaryjno-archiwalnymi oraz procedurami dotyczącymi obsługi korespondencji;
- monitorowanie prawidłowości przygotowania korespondencji w terenowej jednostce organizacyjnej zgodnie z obowiązującymi w tym obszarze przepisami;
- obsługiwanie korespondencji i prowadzenie jej ewidencji w dedykowanych narzędziach informatycznych, w tym z wykorzystaniem kanałów elektronicznych;
- zapewnienie digitalizacji korespondencji zgodnie z przyjętym katalogiem;
- przygotowywanie i przekazywanie zewidencjonowanej korespondencji do/z właściwych komórek organizacyjnych do wewnętrznych komórek organizacyjnych lub terenowych jednostek organizacyjnych;
- obsługiwanie korespondencji skierowanej do ZUS niezgodnie z właściwością;
- obsługiwanie elektronicznych nadań wiadomości;
- rozliczanie nadań korespondencji w podziale na miejsca powstania kosztów;
- obsługiwanie interwencji i reklamacji w zakresie usług pocztowych, w tym ich elektroniczną obsługę;
- opracowywanie i analizowanie zbiorczych sprawozdań, planów i informacji w zakresie korespondencji.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie- do 1 roku doświadczenia zawodowego
Mile widziane:- 1 rok pracy związanej z obsługą kancelaryjną
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
07-03-2025
-
Oferujemy
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na klienta
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy),
- budynek 4 -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- przy wejściu do budynku jest zamontowana pochylnia;
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
- Katarzyna Baczewska, Warszawa;
- Monika Bartel, Warszawa;
- Adriana Chudzik, Warszawa;
- Monika Dybowska, Warszawa;
- Dorota Gilewska, Warszawa;
- Adam Głuch, Trzciany;
- Marta Grzybicka, Warszawa;
- Zbigniew Hipsz, Warszawa;
- Aleksandra Juszczyk, Warszawa;
- Radosław Karczewski, Warszawa;
- Marcin Komendant, Warszawa;
- Iga Królak, Warszawa;
- Sylwia Luckar, Karczew;
- Aneta Łaszczuk, Warszawa;
- Dominik Maćkiewicz, Warszawa;
- Izabela Manowska, Otwock;
- Ganna Marciniuk-Getmanenko, Sulejówek;
- Elżbieta Matałowska, Warszawa;
- Aneta Mikołajewska, Warszawa;
- Anna Nakielska, Warszawa;
- Katarzyna Nowak, Warszawa;
- Dorota Rusiłowicz, Zielonka;
- Magdalena Siedlecka, Warszawa;
- Joanna Strzemińska, Warszawa;
- Ewelina Wawerska, Warszawa;
- Anna Włodarczyk, Kobyłka;
- Tomasz Wrzesień, Warszawa;
- Monika Zawadka, Warszawa;
- Kamila Zawistowska, Kobyłka.
Imię, nazwisko i miejsce zamieszkania wybranej kandydatki: p. Monika Zawadka, Warszawa;
Uzasadnienie wyboru kandydatki: Na oferowane stanowisko pracy wybrano Panią Monikę Zawadkę z uwagi na jej doświadczenie, kwalifikacje oraz pozytywne wyniki uzyskane podczas procesu rekrutacyjnego. Kandydatka wykazała się również odpowiednimi kompetencjami interpersonalnymi. Według komisji kandydatka dobrze się sprawdzi na stanowisku ds. obsługi korespondencji.