Stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Warszawie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wieloosobowe Stanowisko Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Ochrony Przeciwpożarowej
-
Miejsce pracy
ZUS II Oddział w Warszawie
-
Adres miejsca pracy
ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej
-
Zadania
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. ochrony przeciwpożarowej należy m.in.:
- organizowanie praktycznego sprawdzania warunków i organizacji ewakuacji,
- przeprowadzanie kontroli i analiz stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego w obiektach Zakładu oraz przestrzegania przez pracowników i klientów obowiązujących przepisów,
- uczestniczenie w badaniach przyczyn, rozmiarów i skutków zaistniałych pożarów,
- nadzorowanie realizacji obowiązku Zakładu w zakresie szkolenia pracowników w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
- inicjowanie i rozwijanie na terenie Zakładu różnych form rozpowszechniania wiedzy na temat ochrony przeciwpożarowej,
- określanie kierunków i sposobów zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektów,
- uczestniczenie w opracowywaniu oraz bieżąca aktualizacja planów modernizacji i rozwoju Zakładu w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
- opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji związanej z ochroną przeciwpożarową.
-
Wymagania
Niezbędne:
- Średnie lub średnie branżowe i uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej lub kwalifikacje do wykonywania zawodu technik pożarnictwa - zgodnie z ustawą z dn. 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U. 1991 nr 81 poz. 351, z późn. zm.)
Mile widziane:- wykształcenie wyższe (tytuł zawodowy inżynier pożarnictwa albo tytuł zawodowy inżynier i dyplom ukończenia studiów w Szkole Głównej Służby Pożarniczej w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego wydany do dnia 30 września 2019 r. lub studiów na kierunku inżynieria bezpieczeństwa w zakresie bezpieczeństwa pożarowego wydany po dniu 30 września 2019 r.)
- 3 lata pracy związanej z ochroną przeciwpożarową
Jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na cel i jakość,
- komunikatywną,
- współpracującą,
- elastyczną,
- nastawioną na rozwójoraz potrafisz:
- obsługiwać pakiet MS Office,
- negocjować i wywierać wpływ,
- podejmować decyzje,
- rozwiązywać problemy,
- być innowacyjny
TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy, o które ubiega się kandydat
- dokumenty potwierdzające wykształcenieDokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie.
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
22-10-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- możliwość indywidualnego ustalenia harmonogramu pracy
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów,
- sprawdzenie wiedzy z zakresu ZUS i jednostki oraz stanowiska pracy, przepisów/zagadnień o ubezpieczeniach społecznych
- rozmowę kwalifikacyjną.
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 pracownika na 0,5 etatu,
- skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną,
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym,- oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru,
- do składnia ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze,
- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
- Damian Lejman, Warszawa;
- Tomasz Najmrocki, Warszawa.