Stanowisko ds. systemowego zarządzania bezpieczeństwem informacji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Cyberbezpieczeństwa
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. systemowego zarządzania bezpieczeństwem informacji
-
Zadania
Jeśli jesteś osobą elastyczną, nastawioną na rozwój i współpracę, potrafisz rozwiązywać problemy i czerpiesz satysfakcję z tego, że potrafisz osiągnąć cel i radzisz sobie w trudnych sytuacjach, to szukamy właśnie Ciebie!
Jesteśmy jedną z największych instytucji finansowych w Polsce! I jednym z największych pracodawców! Połączmy siły! Możesz nas wesprzeć swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Uzyskasz szeroką wiedzę w obszarze cyberbezpieczeństwa. Ponadto zagwarantujemy Ci stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz mógł współpracować z doświadczonymi fachowcami, zyskać oprócz wynagrodzenia premię kwartalną, możliwość pracy, w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo, oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych, dopłatę do studiów i dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i grupowe.
Cel istnienia stanowiska: Zapewnia realizację działań z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji w tym: planowania, koordynowania, kontrolowania i audytowania zadań z zakresu zarządzania ryzykiem, ciągłości działania oraz zgodności z wymaganiami wynikającymi z przepisów prawa i norm.
Zadania:
- bieżąca analiza stanu bezpieczeństwa i opracowywanie informacji oraz raportów o stanie bezpieczeństwa informacji,
- opracowywanie wytycznych i rekomendacji, wewnętrznych aktów prawnych w zakresie doskonalenia systemowego zarządzania bezpieczeństwem informacji w tym zarządzania ryzykiem, ciągłości działania oraz zapewnienia zgodności z wymaganiami wynikającymi z przepisów prawa i norm, między innymi Norm PN-EN ISO/IEC 27001, 27005 i 22301, a także ustawy o zarządzaniu kryzysowym i ustawy o obronie Ojczyzny,
- planowanie i koordynowanie procesu zarządzania ciągłością działania i ryzykiem, w tym szacowanie ryzyka, jak również kontrola postępowania z ryzykiem w bezpieczeństwie informacji,
- opracowywanie i realizacja szkoleń wewnętrznych,
- współudział w realizacji kontroli i audytów z powyższych zakresów.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 1 rok stażu pracy,
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zapewnienia bezpieczeństwa informacji w tym analizy ryzyka oraz ciągłości działania,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa informacji do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli 'poufne' lub złożenie oświadczenia o dobrowolnym poddaniu się procedurze przeprowadzenia zwykłego postępowania sprawdzającego mającego na celu nadanie takich uprawnień
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (informatyka, elektronika, bezpieczeństwo lub pokrewne)
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zapewnienia bezpieczeństwa informacji, analizy ryzyka
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- orientacja na cel,
- orientacja na jakość,
- komunikacja,
- współpraca,
- elastyczność,
- znajomość przepisów prawa.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
-skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- skan świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- skan dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- skan poświadczenia bezpieczeństwa informacji do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli 'poufne' lub złożenie oświadczenia o dobrowolnym poddaniu się procedurze przeprowadzenia zwykłego postępowania sprawdzającego mającego na celu nadanie takich uprawnień.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 pracownika
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line), w trakcie której będzie m.in. sprawdzana wiedza ze znajomości zagadnień z dziedzin: bezpieczeństwa informacji, zarządzania ryzykiem i ciągłości działania oraz przepisów prawa
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymaganie niezbędne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
06-09-2024
-
Oferujemy
U nas zyskasz:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
- możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego i/lub grupowego
- możliwość uzyskania dofinansowania do studiów i kursów