Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Słupsku
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Słupsku
-
Adres miejsca pracy
Pl. Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk
-
Województwo
pomorskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzi gospodarkę majątkiem z wyłączeniem składników związanych z infrastrukturą informatyczną i produkcją poligraficzną.
- Zawiera umowy, monitoruje ich realizację oraz rozlicza dokumenty związane z gospodarowaniem majątkiem ruchomym, wartościami niematerialnymi i prawnymi, towarami i materiałami oraz usługami, w szczególności faktur i innych dokumentów księgowych, w tym związanych z refakturowaniem.
- Sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych w części dot. zakupów niescentralizowanych maszyn, urządzeń, środków transportowych i innych rzeczy oraz wartości niematerialnych i prawnych
- Realizuje bieżące zakupy poniżej progu ustawowego. Dokonuje bieżących, drobnych zakupów o niskiej wartości, w szczególności w trybie doraźnym, przy czym wartość zakupów nie może przekroczyć wyrażonej w złotych równowartości kwoty poniżej progu ustawowego oraz prowadzi dokumentację dotyczącą tych zakupów (;w tym zbiera oferty i dokonuje ich analizy, przygotowuje dokumenty służące sfinalizowaniu zakupów);.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 1 rok pracy biurowej
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (;ekonomia, administracja, zarządzanie nieruchomościami, teleinformatyka);
- 1 rok pracy związanej z rozliczaniem umów lub obsługą administracyjną
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość pakietu MS Office (; MS Excel- poziom zaawansowany, MS Word- poziom średni);.
- Orientacja na cel
- Orientacja na jakość
- Komunikacja
- Współpraca
- Elastyczność
- Nastawienie na rozwój
- Orientacja na klienta
- Rozwiązywanie problemów
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o które kandydat się ubiega
- dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie oraz staż pracy
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- umowa o pracę
- poszukujemy 1 kandydata
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy (;ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych, ustawa Prawo zamówień publicznych); oraz sprawdzenie praktycznych umiejętności kandydata (;umiejętność obsługi programu Microsoft Excel);
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne;
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy,
- oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
03-10-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy,
- bogaty program szkoleń
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek IV piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Wynik z naboru:
Rekrutacja została przerwana ze względu na niecelowość obsadzenia stanowiska w ramach rekrutacji zewnętrznej.