Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Wałbrzychu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 1
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Wałbrzychu
-
Adres miejsca pracy
ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych
-
Województwo
dolnośląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
-
Zadania
Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia, zarządzanie, ubezpieczenia społeczne).
Wymagania dodatkowe- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie prowadzenia postępowań, terminów wydawania decyzji, postanowień itd.,
- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- orientacja na cel,
- orientacja na jakość,
- komunikacja.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat,
- skan dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.
Informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Termin składania ofert: 21.11.2024 r.
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 2 pracowników,
- oferty wysłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną w Oddziale ZUS w Wałbrzychu
- miejsce wykonywania pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział Wałbrzych
Pl. Grunwaldzki 1
58-390 Wałbrzych -
Termin, do którego należy składać dokumenty
21-11-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę,
- zorientowaną na klienta,
- zorientowaną na cel i jakość,
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach,
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- rozwój zawodowy,
- bogaty program szkoleń,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie,
- ruchomy czas pracy.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek 6-piętrowy z windą z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.