Naczelnik Wydziału Inwestycji i Remontów
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Administracyjny
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Naczelnik Wydziału Inwestycji i Remontów
-
Zadania
Zadania
- koordynuje i monitoruje prace nad opracowaniem, realizacją i rozliczaniem planu rzeczowo-finansowego działalności Centrali w zakresie zadań budowlanych zmierzających do zwiększenia powierzchni oraz pozostałych zadań budowlanych, remontów oraz działalności bieżącej w zakresie spraw inwestycyjno-remontowych
- koordynuje i monitoruje procesy inwestycyjne i remontowe w obiektach Centrali, w tym prowadzenie budowy w obiektach Centrali oraz utrzymywanie eksploatowanych budynków, urządzeń i instalacji w stanie sprawności technicznej
- koordynuje i monitoruje administrowanie i gospodarowanie zasobami lokalowymi
- organizuje działania zmierzające do efektywnego wykorzystania powierzchni lokalowej
- monitoruje wykonanie przeglądów okresowych w obiektach Centrali oraz przeglądów gwarancyjnych, w tym prowadzenie Książki obiektu budowlanego
- koordynuje i monitoruje prawidłowe bieżące funkcjonowanie systemu SAP modułu Gospodarki Remontowej (PM)
- nadzoruje realizację opisów przedmiotów zamówień związanych z zakresem działalności wydziału
- nadzoruje działania doskonalące procesy związane z działalnością wydziału oraz definiuje wymagania biznesowe i funkcjonalne na systemy informatyczne wspomagające obsługę procesów i innych spraw w zakresie właściwego procesu dla wydziału
- kieruje podległym zespołem
-
Wymagania
Wymagania niezbędne
- wykształcenie wyższe
- minimum 2 lata doświadczenia w obszarze administracyjnym lub zarządzania nieruchomościami
- minimum 4 lata stażu pracy
Mile widziane:
- minimum 1 rok pracy związanej z kierowaniem zespołem
- wykształcenie wyższe (techniczne, zarządzanie nieruchomościami, prawo, administracja, ekonomia)
- studia podyplomowe na kierunku: zamówienia publiczne, pozyskiwanie i zarządzanie funduszami unijnymi, zarządzanie nieruchomościami, prawo budowlane
Dodatkowe umiejętności:
- umiejętność kierowania zespołem
- umiejętność motywowania pracowników
- dbanie o rozwój podległych pracowników
- przywództwo
- umiejętność zarządzania procesowego
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- umiejętność komunikacji i współpracy
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając 'Aplikuj' na dole oferty.
Dodatkowe informacje
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną z elementami wywiadu kompetencyjnego przeprowadzoną w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line lub w formie stacjonarnej.
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną usunięte z systemu naboru po zakończeniu procedury rekrutacji
- nie będą rozpatrywane oferty niekompletne, niepodpisane, złożone bez wymaganych oświadczeń lub zawierające niepodpisane oświadczenia, a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
24-09-2024
-
Oferujemy
Zapewniamy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- system premiowy
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- możliwość rozwoju zawodowego
- możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego i/lub grupowego
- możliwość uzyskania dofinansowania do studiów i kursów
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.