Stanowisko ds. organizacji i rozwoju usług dla klientów biznesowych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Relacji z Klientami
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. organizacji i rozwoju usług dla klientów biznesowych
-
Zadania
Termin do aplikowania upłynął 24.09.2024 r.
Jeśli jesteś osobą elastyczną, nastawioną na rozwój i współpracę, potrafisz rozwiązywać problemy i czerpiesz satysfakcję z tego, że potrafisz osiągnąć cel i radzisz sobie w trudnych sytuacjach, to szukamy właśnie Ciebie!
Jesteśmy jedną z największych instytucji i pracodawców w Polsce! Połączmy siły! Możesz nas wesprzeć swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Ponadto zagwarantujemy Ci stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz mógł współpracować z doświadczonymi fachowcami, zyskać oprócz wynagrodzenia premię kwartalną, możliwość pracy, w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo, oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych, dopłatę do studiów i dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i grupowe.
Zadania realizowane na stanowisku pracy:
- organizowanie i rozwój usług w zakresie obsługi klientów biznesowych i instytucjonalnych,
- rozwój narzędzi informatycznych dla klientów biznesowych i instytucjonalnych oraz narzędzi informatycznych wspierających pracowników ZUS w obsłudze klientów biznesowych i instytucjonalnych,
- monitorowanie sposobu wykorzystania przez użytkowników narzędzi informatycznych wspierających obsługę klientów biznesowych i instytucjonalnych oraz działania tych narzędzi poprzez analizę danych statystycznych i spraw jednostkowych oraz przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych.
- opracowywanie i opiniowanie:
- treści merytorycznych do materiałów informacyjno - promocyjnych, instrukcji i komunikatów w zakresie usług i narzędzi dla klientów biznesowych i instytucjonalnych,
wyjaśnień, instrukcji, komunikatów, wytycznych i materiałów szkoleniowych dla pracowników ZUS obsługujących klientów biznesowych i instytucjonalnych,
- założeń do badań klientów biznesowych,
- projektów aktów prawnych powszechnie obowiązujących oraz projektów wewnętrznych aktów prawnych w zakresie możliwości implementacji zawartych w nich regulacji w narzędziach informatycznych w obszarze obsługi klientów biznesowych i instytucjonalnych.
- koordynowanie funkcjonowania na poziomie Zakładu Opiekunów Płatników Strategicznych (OPS), Centrów Obsługi Wniosków Komorników Sądowych (CWK), Centrów Udostępniania Danych (CUD), w tym z planowaniem i wdrażaniem usprawnień w obszarze obsługi wniosków o udostępnienie danych uprawnionym instytucjom.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze ubezpieczenia społeczne, obsługa klientów, zarządzanie projektami, projektowanie usług, User Experience (UX)
- minimum 1 rok stażu pracy
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (zarządzanie, zarządzanie projektami, prawo, administracja, ekonomia, polityka społeczna, marketing, psychologia)
- udział w zespołach projektowych, znajomość zasad prowadzenia projektów
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz Enterprise Architekt
- orientacja na cel i jakość
- umiejętność komunikacji, współpracy, elastyczność
- nastawienie na rozwój
- innowacyjność
- umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- negocjowanie i wywieranie wpływu
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe i staż pracy
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (stacjonarnie w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
24-09-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów, itp.
- bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury)
- system premiowy
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
Marek Kulawczyk Łódź
Dariusz Kulpiński Warszawa
Anna Zakrzewska Łódź