Funkcja ds. opracowania decyzji i korespondencji 3 (wynik rekrutacji)
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Zabrzu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno - Rentowych
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Zabrzu
-
Adres miejsca pracy
ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze
-
Województwo
śląskie
-
Nazwa stanowiska
Funkcja ds. opracowania decyzji i korespondencji 3 (wynik rekrutacji)
-
Zadania
Cel stanowiska:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla funkcji:
Niezbędne
- wykształcenie średnie
Mile widziane
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, nauki społeczne, gospodarka, prawo)
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,
- znajomość ustaw: o systemie ubezpieczeń społecznych
Jeśli posiadasz poniższe kompetencje:
- umiejętność komunikacji i współpracy
- zorientowanie na klienta
- zorientowanie na cel i jakość
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
to zapraszamy do aplikowania/ przesłania dokumentów przez formularz rekrutacyjny Aplikuj (na dole oferty)
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.
Dokumenty należy przesłać przez formularz rekrutacyjny Aplikuj (na dole oferty)
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy jednego pracownika
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz rekrutacyjny
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
20-08-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- 1 etat
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Do składania ofert zapraszamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 4-piętrowy z 2 windami
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych w budynku na 2 piętrze
w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne:
Anna Stanek Zabrze
Marta Wyglądacz Katowice
Wiktoria Dziuban Świętochłowice
Aneta Daniel-Cudok Bytom
Justyna Brzoza Zabrze
Aneta Kożuszek Zabrze
Mariola Matyga Świętochłowice
Katarzyna Boehme Zabrze
Katarzyna Kopała-Mierzwa Gliwice
Rybczyńska Jolanta Pyskowice
Wiater Jolanta Zabrze
Korzeń Justyna Bytom
Mazurkiewicz Marcel Gliwice
Wioletta Nowak Świętochłowice
Łapczuk Mariusz Rudziniec
Moskal Marlena Zabrze
Salamon Paulina Zabrze
Oleksy-Szpałek Ramona Ruda Śląska
Oleksowicz Patrycja Orzesze
Nadolska Ewelina Zabrze
Karpiński Dariusz Andrzej Gliwice
Wynik rekrutacji:
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej Pani Wiktoria Dziuban zaprezentowała się jako osoba otwarta, odpowiedzialna i sumienna, nastawiona na rozwój zawodowy i odpowiedzialna. Kandydatka wykazała, że posiada doświadczenie w pracy w administracji urzędowej powiązanej z obsługą klienta i dokumentacji. Jest osobą chętną do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji. Ponadto Kandydatka twierdzi, że podczas realizacji zadań jest rzetelna i szczegółowa oraz zaangażowana w pracę. Deklaruje, że chętnie współpracuje w zespole, jest koleżeńska, szczera i pogodna. Dużą wagę przywiązuje do wspólnych konsultacji i wymiany doświadczeń. Okazuje innym szacunek i stara się być pomocną. W przypadku pojawienia się sytuacji konfliktowych dąży do szybkiego rozwiązania sporu. Kompetencje, jakimi wyróżnia się Pani Wiktoria Dziuban pozwalają twierdzić, że jest odpowiednią osoba na w/w stanowisko w Wydziale Obsługi Dokumentacji.