Doradca ds. emerytalnych 62.2024
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Adres miejsca pracy
ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań
-
Województwo
wielkopolskie
-
Nazwa stanowiska
Doradca ds. emerytalnych 62.2024
-
Zadania
Zapewnia obsługę klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz udziela informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę.
-
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie- minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klientów
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze spraw emerytalno-rentowych
- doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój
- orientacja na klienta, rozwiązywanie problemów, radzenie sobie w sytuacjach trudnych
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z podaniem numeru oferty: 62.2024
- skan dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole ofert zamieszczonej na głównej stronie ZUS (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'
Dodatkowe:
- poszukujemy jednego pracownika na stanowisko
- proces rekrutacyjny obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie II Oddziału ZUS w Poznaniu lub w formie zdalnej
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy,
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
-
Oferujemy
Oferta ważna do 21 czerwca 2024 r.
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na klienta
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
To zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUWarunki Pracy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- budynek 6-kondygnacyjny z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze, I, III piętrze
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
- Ewa Błaszak, Środa Wlkp.
- Justyna Pazera, Poznań
- Agnieszka Basty, Poznań
- Beata Jaśkiewicz, Poznań
- Monika Kaczmarek, Mosina
- Bogdan Ćwik, Kazimierz Biskupi
- Paweł Ulaczyk, Poznań
- Jarosław Wojciechowski, Wągrowiec
- Julita Hinz, Poznań
- Elżbieta Majorczyk, Poznań
- Paulina Dratwa, Borówiec
Wyniki naboru:
- Paweł Ulaczyk, Poznań
Pan Paweł Ulaczyk jest bardzo zmotywowany do podjęcia pracy w ZUS na Sali obsługi klientów. Posiada kilkuletnie doświadczenie w bezpośredniej i telefonicznej obsłudze klienta w sektorze finansowym. Na zadawane pytania odpowiadał spokojnie i zdecydowanie. Podawał wiele przykładów z życia zawodowego. Zna zadania realizowane w ZUS i na stanowisku. Z odpowiedzi kandydata wynika, że jest zorientowany na klienta. Posiada bogate doświadczenie w obsłudze klienta trudnego, niezdecydowanego. Potrafi określić jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa. Zachowuje cierpliwość i opanowanie w sytuacjach trudnych. Jest odpowiedzialny za powierzone zadania i samodzielny w działaniu. Potrafi wyznaczać priorytety w realizacji zadań, jest wielozadaniowy. Nastawiony nas rozwój i zdobywanie wiedzy.