Stanowisko ds. ustalania świadczeń międzynarodowych i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Szczecinie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Realizacji Umów Międzynarodowych
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Szczecinie ul. Citroena 2
-
Adres miejsca pracy
ul. Citroena 2, 70-769 Szczecin
-
Województwo
zachodniopomorskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. ustalania świadczeń międzynarodowych i korespondencji
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych w ramach funkcji organizacyjnej:
Zapewnia opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, zainteresowanych uzyskaniem lub zmianą świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych.
-
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, ubezpieczenia społeczne, prawo)
- minimum 6 miesięcy pracy związanej z ustalaniem kapitału początkowego i praw do emerytur i rent
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- podstawowa znajomość Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych
- podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel i jakość
- umiejętność komunikacji i współpracy
- umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- nastawienie na rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o które ubiega się kandydat i wskazaniem nr oferty 120/24/z
- kserokopie lub skany dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz staż pracy
- dla ofert papierowych wymagane jest odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji wg wzoru:
'Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.'
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty lub wysłać pocztą na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział ZUS w Szczecinie
ul. Jana Matejki 2270-530 Szczecin
Wydział Kadrowo - Płacowy z dopiskiem 'oferta pracy nr 120/24/z'
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny lub datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Szczecinie.
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 2 pracowników na stanowisko
- umowa o pracę zawarta na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy
- oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będą rozpatrywane
- oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie formalną ocenę dokumentów oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału ZUS Szczecinie
- miejsce wykonywania pracy: ZUS O/Szczecin ul. Citroena 2
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
20-09-2024
-
Oferujemy
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Warunki pracy:
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek 3 piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze budynku
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Lista kandydatów:
- Aleksandra Skoncej, Szczecin
- Anna Kowalska, Szczecin
- Justyna Łenc, Szczecin
Wyniki naboru:
1. Aleksandra Skoncej, Szczecin
2. Anna Kowalska, Szczecin
Uzasadnienie wyników naboru:
Pani Aleksandra Skoncej jest osobą otwartą, komunikatywną i opanowaną. Posiada dużą motywację do podjęcia zatrudnienia w ZUS. Otwarta na samokształcenie i podnoszenie kwalifikacji zawodowych. Umiejętnie rozwiązuje problemy i radzi sobie w trudnych sytuacjach. Jest zorientowana na cel i jakość wykonywanych zadań. Posiada doświadczenie w obsłudze klienta. Wpisuje się w model kompetencyjny określony dla stanowiska.
Pani Anna Kowalska jest osobą komunikatywną, energiczną i zdecydowaną. Posiada dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne. Deklaruje chęć stałego doskonalenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Posiada umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Jest zorientowana na cel i jakość wykonywanych obowiązków. Odporna na stres i presję czasu pracy. Wpisuje się w model kompetencyjny określony dla stanowiska.