Doradca ds. emerytalnych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Warszawie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS II Oddział w Warszawie
-
Adres miejsca pracy
ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Doradca ds. emerytalnych
-
Zadania
OFERTA NIEKATUALNA. PROSIMY NIE SKŁADAĆ DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH.
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku doradcy ds. emerytalnych należy m.in.:
- informowanie klientów i udzielanie wyjaśnień w zakresie świadczeń emerytalno-rentowych oraz zmieniających się przepisów emerytalno-rentowych,
- udzielanie wyjaśnień w indywidualnych sprawach dotyczących na przykład przyznania lub odmowy przyznania świadczenia,
- informowanie przyszłych świadczeniobiorców o czynnikach mających wpływ na wybór najbardziej optymalnego rozwiązania, związanego z podjęciem decyzji o przejściu na emeryturę,
- dokonywanie na wniosek klienta prognozowania wysokości świadczenia, w oparciu o udostępnione narzędzie (kalkulator emerytalny), w zależności od wskazanego przez klienta planowanego terminu przejścia na emeryturę,
- udzielanie klientom pomocy i instruktażu w kompletowaniu wniosków oraz weryfikowanie wniosków i wprowadzanie danych ich dotyczących do systemu informatycznego, rejestrowanie korespondencji, wystawianie poświadczeń oraz zaświadczeń,
- przyjmowanie odwołań oraz reklamacji w sprawach emerytalno-rentowych,
- udostępnianie oryginałów lub uwierzytelnionych kserokopii świadectw pracy z akt emerytalno-rentowych,
- prowadzenie szkoleń dla klientów Zakładu w zakresie przepisów dotyczących świadczeń emerytalno-rentowych oraz prowadzenie warsztatów i instruktaży dla pracowników komórek obsługi klientów i korespondencji,
- potwierdzanie profili ePUAP oraz PUE,
- wydawanie klientom broszur, ulotek i formularzy.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie- doświadczenie w kontakcie z klientami i chęć pracy z klientem
Mile widziane:- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klientów
- doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnością
Jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na cel i jakość,
- komunikatywną,
- współpracującą,
- elastyczną,
- nastawioną na rozwój
oraz potrafisz
- obsługiwać pakiet MS Office (MS Word i MS Excel na poziomie średniozaawansowanym),
- być zorientowanym na klienta,
- rozwiązywać problemy,
- radzić sobie w trudnych sytuacjach
TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- dokumenty potwierdzające wykształcenieDokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
21-03-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów,
- sprawdzenie wiedzy w zakresie podanym w treści ogłoszenia,
- rozmowę kwalifikacyjną.
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną,
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy,
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym,- oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru,
- do składnia ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy),
- budynek 4 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- przy wejściu do budynku jest zamontowana pochylnia,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
- Edyta Bielecka, Warszawa;
- Joanna Boczek, Warszawa;
- Aleksandra Koncewicz, Warszawa;
- Izabela Miłkowska, Warszawa;
- Marta Nowacka, Legionowo;
- Julia Pieńkos, Warszawa;
- Izabela Redos, Warszawa.
Imię, nazwisko i miejsce zamieszkania wybranej kandydatki: Joanna Boczek, Warszawa
Uzasadnienie wyboru kandydatki: Pani Joanna Boczek podczas rozmowy wykazała się opanowaniem i spokojem, utrzymuje kontakt wzrokowy, jest komunikatywna. Lubi pracę z klientem i nie wyobraża sobie innej pracy. Na zadane pytania odpowiada zwięźle i rzeczowo, praca z trudnym klientem nie jest jej obca.