|
Zmiana hasła COT |
W celu zmiany hasła dla kanału Centrum Obsługi Telefonicznej należy: 1. W oknie głównym rozwinąć menu "Ustawienia Konfiguracja profilu" i wybrać pozycję "Kanały dostępu". 2. W oknie Kanały dostępu wybrać kanał Centrum Obsługi Telefonicznej i nacisnąć przycisk "Zmień hasło".
3. W oknie Zmiana hasła wypełnić wymagane pola i nacisnąć przycisk "Zmień hasło".
Hasło do COT musi się składać z co najmniej 8 cyfr. Aby zmienić hasło do COT należy podać poprzednie hasło oraz dwukrotnie wprowadzić nowe hasło. W przypadku błędnego wprowadzania hasła (w przypadku gdy jest ono za krótkie lub gdy wystąpią rozbieżności w nowym oraz powtórzonym haśle) aplikacja podświetli błędne pola na czerwono oraz zasygnalizuje rodzaj błędu za pomocą odpowiedniego tooltipa (przykład poniżej).
|