Widok umożliwia zaprezentowanie zalogowanemu użytkownikowi (ubezpieczonemu) informacji
o zarejestrowanych w ZUS dokumentach RUD przypisanych do niego jako zamawiającego umowy o dzieło.
Okno to umożliwia użytkownikowi:
•
|
Przegląd listy przypisanych do niego informacji o dokumentach RUD
zarejestrowanych w ZUS. Istnieje możliwość prezentacji każdego dokumentu w
postaci formularza.
|
•
|
Wyeksportowanie wszystkich pozycji listy. W pliku zapisywane będą wszystkie dane
ze wszystkich jego dokumentów.
|
•
|
Wyeksportowanie danych w formacie dla kreatora. Plik będzie zawierał tylko dane
wykonawców i umów z wybranych przez użytkownika pozycji. Istnieje możliwość
zaimportowana tak wyeksportowanego pliku do kreatora.
|
•
|
Przejście do kreatora korekty lub wycofania dla wybranych dokumentów RUD.
|
|
Zakres prezentowanych danych:
•
|
Dok. tożsamości wykonawcy |
•
|
Status:
– Przyjęty – zapisany w
rejestrze umów o dzieło w ZUS,
– Niesłusznie wysłany –
dokument, który w postępowaniu wyjaśniającym w ZUS został oznaczony jako
niepotrzebnie wysłany.
|
•
|
Zmodyfikowany przez ZUS – informacja, czy dokument po wprowadzeniu do rejestru
był zmieniany przez ZUS
|
|
Użytkownik ma możliwość wydrukowania listy oraz
zapisu jej na dysk lokalny.
Lista udostępnia również mechanizm stronicowania, ułatwiający jej przeglądanie.
Użytkownik ma możliwość wyodrębnienia elementów na liście za pomocą
filtra umieszczonego nad nią. Wyświetlone okno udostępnia również mechanizm stronicowania,
ułatwiający eksplorowanie listy.
Sekcja niewidoczna, gdy nie ma danych dla ubezpieczonego.
|