|
Import dokumentów |
System umożliwia import dokumentów z formatu xml-a i zapisanie tychże dokumentów w zakładce Dokumenty robocze. Przygotowane wcześniej dokumenty można wielokrotnie importować do systemu, a następnie modyfikować i przesyłać do ZUS.
W trakcie procesu importu dokumentu użytkownik jest proszony o zdefiniowanie roli dla dokumentu. Aby zdefiniować rolę należy 1. W oknie głównym rozwinąć menu "Dokumenty i wiadomości" Korespondencja z ZUS i wybrać pozycję Dokumenty robocze. Pojawi się lista dokumentów roboczych. 2. W oknie Dokumenty robocze nacisnąć przycisk "Importuj". 3. W oknie "importuj dokumenty" wybrać przycisk "Dodaj dokument", następnie wskazać dokument do importu w wybranej lokalizacji i potwierdzić. Na liście importowanych dokumentów jest widoczny wskazany wcześniej plik. Importowany plik powinien być w formacie xml
4. Następnie należy wybrać rolę dla dokumentu i potwierdzić import przyciskiem "Importuj". Aplikacja wyświetla komunikat o poprawnym zaimportowaniu dokumentu.
|