|
Kanały dostępu |
Zalogowany użytkownik ma możliwość monitorowania kanałów dostępu swojego profilu. W obecnej wersji dostępne kanały to Centrum Kontaktu Klientów ZUS, Nowy Portal Informacyjny oraz ePłatnik.
Aby wyświetlić opcję Kanały dostępu należy:
W panelu bocznym rozwinąć menu "Ustawienia Konfiguracja profilu", następnie wybrać opcję "Kanały dostępu". Aplikacja wyświetli następujące okno:
Opcja ta umożliwia zalogowanemu użytkownikowi
Zablokowanie kanału W celu zablokowania dostępu do kanału należy: 1. Wybrać na liście odpowiedni kanał dostępu. Kanał, który chcemy zablokować musi mieć status Aktywny. 2. Wybrać przycisk "Zablokuj". Aplikacja wyświetli okno dialogowe informujące o zablokowaniu kanału.
Odblokowanie kanału W celu odblokowania kanału dostępu należy: 1. Wybrać na liście odpowiedni kanał dostępu i zaznaczyć go. Kanał, który chcemy odblokować powinien mieć status Zablokowany. 2. Należy wybrać przycisk "Odblokuj" - aplikacja wyświetli informacje o konieczności ustalenia nowego hasła.
Należy wybrać przycisk ok - użytkownik zostanie przekierowany do okna zmiany hasła. 3. W oknie Zmiana hasła wypełnić wymagane pola i nacisnąć przycisk "Zmień hasło". Status kanału zmieni się na "Aktywny". Więcej informacji na temat procedury zmiany hasła można uzyskać tutaj
4. Po ustaleniu nowego hasła kanał dostępu zostanie odblokowany.
Aktywowanie kanału dostępu Zalogowany użytkownik ma możliwość aktywowania kanału dostępu. W tym celu należy: 1. Wybrać na liście kanał dostępu, który nie został jeszcze aktywowany (ma status nieaktywny) i zaznaczyć go. 2. Nacisnąć przycisk Aktywuj znajdujący się w dolnej części ekranu. Aplikacja wyświetla okno: Należy potwierdzić przyciskiem ok. Wybranie przycisku Anuluj spowoduje przerwanie procesu aktywacji konta. Wybranie przycisku OK powoduje przekierowanie do strony zmiany hasła. 3. Należy wpisać oraz powtórzyć wpisywanie hasła oraz potwierdzić przyciskiem Ok. |